Talk That Talk

Rihannas nya platta är släppt och jag har nu haft möjlighet att lyssna på den, och än så länge är den väldigt bra!
Lyssna på den vettja!

Klicka på bilden så kommer ni till Spotify!

Godmorgon, hoppas du har en trevlig tisdag :)

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1500 läsare om du känner för det :)

Marielle

Nu är det snart juletider! Hos mig finns de bästa julklappstipsen. Ett nytt varje dag fram till jul! :-)

Zarah-Lou

Åh, hittade det precis på Spotify så nu ska här lyssnas! ;D

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

Jossan

haha, min fot kan jag ju lova dig gör förbannat ont! xD<3

Yey, hejsan! Jag måste berätta en sak!

Det är en stor tävling i min blogg - man vinner valfri väggtext/väggdekor som är jätte bra och fina!

Klicka på länken för att komma till tävlignen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/november/vinn-vaggtext-vaggdekor-fran-paxlux.html#comment



Tro mig, du kommer att älska tävlingen, ha en bra dag!

P.S , JU FLER ÄR MED, DESTO ROLIGARE, SÅ VA MED DU OCKSÅ! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR