Shopping / Breaking Dawn

Självklart så glömde jag ju skriva att vi var inne på Rusta och köpte en kattsäng till kisseungarna och en plastjulgran :)

Annars idag så kom Linnea och Daniel hit till Linköping vid 12 och vi gick och åt på Steve's - jag bjöd Erik!
Erik hämtade Mustach-biljetterna och sedan vid 15:15 så började Breaking Dawn = VÄRDELÖS FILM! Haha, många har sagt att det är den bästa filmen av de fyra som kommit ut, men icke! Kirsten Stewart är så dåååålig!

Nu ska jag uppdatera önskelisan (kategorien alltså) och även lägga till lite som jag önskar mig i julklapp - så det kommer ut ett inlägg till, antingen idag eller imorn :)
La´mama

Bra att du kommit igång med önskelistan, det är jätte bra att få lite uppslag :) O vilken mysig liten säng de fått kissemissarna. Känner att jag måste komma och hälsa på snart. Kanske onsdag em. Vi kan väl höras om det :) Puss o kram!! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR