RIHANNA - Loud Tour!

I tisdags var det äntligen dags att se Rihanna, efter att ha väntat sedan jag fick biljetterna i julklapp! Dagen innan så blev konserten inställd i Malmö, då på vägen upp så ringde vi ett par gånger till några hemma som kollade upp om hon skulle spela eller inte. 
Vi kom upp vid ca 6 och insläppet började halv 7. Insläppet till själva arenan var en timma senare. 
När vi kom in så fick vi vänta ett bra tag, sedan så satte Calvin Harris igång att spela. Han spelade bland annat "Barbra Streisand" och Rihannas senaste låt "We found love".
När Rihanna äntligen kom in på scen, ca 21.30, så var det en aningen försenat. Efteråt fick vi även reda på att föreställningen var nerkortad. Men trots all den långa väntan så var hon över förväntan!
Helt grym live!

Låtarna:
"Only Girl"
"Disturbia"
"Whats my name?"
"Don't stop the music"
"Shut up and drive"
"Man down"
"Hate that I love you"

"Darling Nikki" (Prince cover)
"S&M"
"Skin"
"Raining men"
"Let me"
"Hard"
"Run this town"
"California king bed"
"Live your life"
"Rude boy"
"Cheers (drink to that)"

"Love the way you lie (Part 2)"
"Umberella"



Bilderna är från expressen.se
La´mama

Ni hade verkligen tur!!! Hon ställde ju in dagen innan ni var och dagen efter! Det var ju bra att hon levde upp till dina förväntningar :)

Puss o kram

Gillar verkligen din blogg! :)

sv, jag har bara uppsatt hår men det ser ut som jag klippt mig! Borde nog klippa mig så, om jag vågar... hehe :)

Så kul! =)

Åh, hade också velat se henne!

Åh vad kul! Vill också se henne! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR