DAGEN

Körkortsteori - chillade med tjejorna, gjorde typ inget vettigt alls? Matti, Matti, Matti...
Biologi - satt på astråkigt möte med skolstyrelsen i typ 50 minuter. KUL LIV..
Lunch
Odling - satte amaryllis-lökar (tror det var det iaf), kul typ!
Naturbruk - jag och Jossan ägde! typ lade plattor, fiiinis altan blev det!

Kom hem hit hungrig, trött och kissnödig vid halv 6.  Har mått bajs hela dagen så om det är så här imorn så blir det sjukskrivning!
Iaf så diskade min älskling lite granna tills hans rygg gav upp, så jag lagade pannkakor till honom då!
Nu blire typ sova snart.

Typ gammal bild när jag köpt linnet och tröjan - GÖÖÖRLÄNGE sen ju! Iaf så saknar jag stugan lite som den var där - kall, bananflugefri och systerfri!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR