Fredag -> idag

Fredag - Jag försov mig så då stannade jag hemma och gjorde inte många knop framtills klockan slog 12, för då var det nämligen dags att tvätta! Sängkläder, handdukar, underkläder, kläder. När Erik kom hem var det bara två maskiner kvar :) Runt 4 så åkte vi in till stan och raggade upp födelsedagspresenter till min kära mor. Vi hittade även 2 linnen och ett par solglasögon till Erik - som även köpte ett par shorts till mig :D (Kommer upp i ett annat inlägg)
Efter det så åkte vi till Skärblacka, där firade vi mamma och fick mat =)

Lördag - Vi gick upp ganska tidigt och begav oss mot Linghem där Erik tvättade bilen. Vi mellanlandade en stund i Linköping innan vi begav oss mot Grebo för att fira Eriks syster Marie. Efter 3 så åkte vi mot Åtvidaberg för att se Åse dansa bal, hon var så fin så! Efter fem någon gång så åkte vi hemåt och framåt 10 så var jag så uttråkad att jag var tvungen att gå och lägga mig!

Söndag - Jag diskade lite.. Kommer inte ihåg vad vi gjorde faktiskt :o Vi gjorde iaf entrecôte med pomme till mat :)

Måndag - Jag försov mig igen och vaknade när skolan hade slutat (runt 11).. Jag spelade sims 3 och slappade mest hela dagen. När Erik kom hem så åkte vi och handlade, till mat blev det kyckling i ugn med ris.

Idag - Gick upp halv 8, fixade och gick till bussen kl. 8. Väl i skolan så började vi med nationellt prov i matte a, del 2. Gick inte lika snabbt som förra gången, men på 40 minuter så var jag klar iaf! Sen så åkte jag hem. Så här ligger det till:
Runt 12 så skulle vi börja FEK'en, och då så skulle vi debattera i grupper, och jag har ingen grupp. Lite svårt då om man inte är schizofren?! Ah, sen så skulle vi ha idrott, och det känner jag inte för...

Nu har jag iaf diskat, plockat undan skräp, slängt soppåsen och skrivit ihop lite inlägg.

CIAO!
La'mama

Tack för perfekta födelsedagspresenter:) Precis vad jag önskade mig!!

Kämpa nu på i skolan resten av veckan :)!!

La'mama

Tack för perfekta födelsedagspresenter:) Precis vad jag önskade mig!!

Kämpa nu på i skolan resten av veckan :)!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR