Födelsedag 3/6-11

Jäpp, här kommer min önskelista :) Vet inte riktigt vad jag vill ha, så det blev bara tråkiga grejer:

- Strumpor, helst korta färgglada :D UPDATE - DREAM COME TRUE
(typ sånna häringa, fast ah - några som inte är mina ;) )

- Trosor, typ Sloggi eller typ Pieces eller Björn Borg ;) 

(Kolla en rumpa!)

- Cash! UPDATE - DREAM COME TRUE


- Smycken,
typ kanske någon ring? Lite enklare för mig själv att ta på :) Eller nja, jag kanske bara skulle störa mig påt...? UPDATE - DREAM COME TRUE


- SKOR! Här kommer några exempel:

röda, låga Converse UPDATE - DREAM COME TRUE 
Tiamo   UPDATE - DREAM COME TRUE

Skopunkten ("dragkedja mitt bak" - in my ass heller! hähä)   UPDATE - DREAM COME TRUE

- Shorts, behöver ju ett par nya tyg eftersom de andra (de fina, assköna, mina favvosar (efter ca 5 min på bara)) blev missfärgade förra sommaren :( Hittar dock inte några som ser ut att vara ungefär lika med dem.
Så mamma, det är bara att öppna översta lådan till höger, så ligger de där. Gå ut på jakt!
UPDATE: HAR REDAN!

- LAKAN!!! Jag får lite krupp ibland på de som Erik har. (a) Så helst några vita med resår :D

Nu kommer jag faktiskt inte på någe mera... Det är'la bara att ringa och tjöta på mig och det är något som är oklart :D

(Psst - HÄR finns lite tips också!)
ps. kolla hela kategorin Önskelistan, har uppdaterat och skrivit vad jag har och inte har nu! ds