Ekenäs Slott

Imorse kilade jag och Erik upp klockan 8 för att hinna till Ekenäs innan 10. När vi väl var där så fick jag uppgiften att mocka ur hagen. Sen så gick jag med Viska varv på varv på varv. ASKUL! Gick lite med Zoega ochså när Viska blev sur, men sen så blev det uppvisning. :)
Ridum hade uppvisning såklart ;) Och den finska riddargruppen... vad de nu hette, var relativt bra. Kul med omväxling, men asbra varom inte!
Sen så gick Erik och jag för att köpa mat, men det var 100 meter lång kö, så jag gick ponnyridning istället :)
Gick och åt med Peter, slappade lite, gick ponnyridning, var med i sista showen (kasta sten på Frida (a)) och aah.

Det blev väl inte så mycket mer än det :) Sammanfattningsvis så kan man säga att jag gick in 600 spänn på ponnyridningen, brände mig på armarna, i ansiktet, axlarna, bröstet och ryggen. Har en härligt fin linje i pannan av sneluggen också xD

Nu så sitter Erik och jag i soffan och chillar :D

CIAO :D
La´mama

Vad var det jag sa;) Fast jag är inte bättre själv. Jag tjatade på dig om solskydd, men tänkte inte tanken att jag själv behövde. Nu ser jag ut som en tvättbjörn.RÖD nåsa och vita ringar runt ögonen med RÖDA kanter:(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR