Hej Mamma!

En helt sjuk dag som började med att jag kände på mig att den skulle bli värdelös.
Dagen slutar med att Jocke la ut betygen i Rättskunskapen på progress. I julas så kommer nog alla ihåg att jag var överlycklig när Jocke sa att jag skulle få MVG i slutbetyg i rättskunskap. Men idag när han sa att betygen låg uppe så blev jag väldigt besviken och förbannad. Betyget var inte MVG utan ett jävla G.
Resten av lektionen satt jag var redigt jävla förbannad på Jocke. I slutet av lektionen så gick jag fram till Jocke och frågade varför jag fått G när han sa att jag skulle få MVG.
Det han sa då var att jag "låg på ett MVG på Tillsammans-uppgiften, och du har ett G+ och fick ett G på provet". Jo tjena, bättre bortförklaringar kan till och med jag!
Har bestämt mig för att vara hemma imorgon, det är trotsallt bara svenska och del 2 av miljöprojektet verkar mer onödigt än första delen...
TBS = bajs



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR