Eleventh!

Rubriken = låten som var på för ett tag sedan. Nu lyssnar jag på "laugh 'n' a 1/2".

Erik ligger och snarkar lite smått bredvid mig i soffan, medan jag sitter och väntar på att min kära mor ska komma hem så jag kan ringa. Under tiden så sitter jag och funderar - farligt. Vad vill jag egentligen? Lite har jag redan kommit fram till, men det tänker jag inte säga eftersom jag ska berätta det för mamma först. Dessutom vill jag inte att någon annan än min familj, och några andra inblandade, ska veta.

hähä - nästan så att jag gillar att ha hemlisar!

Synd bara att jag inte har någon att dela dem med, typ eller nått.
nu tar nog det här inlägget slut - men ska nog fortsätta på ett nytt som kommer upp imorgonbitti eller så. Liten önskelista! Inte matriellt tror jag, men aja, det får ni se imorn!

ciaaao
La´mama

Nya looken ser fräsch o fin ut!!!

erik

du kan väl dela dina hemlisar med mig? ^^

Anonym

du kan väl dela dina hemlisar med mig? ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR