make time

Höh, både idag och igår har jag varit lite så där jätteförvirrad. Idag ska nämligen alla 1'or på TBS åka till simhallen, men alla sa olika tider.
Innan praktiken så sa Hanna till oss att vi inte hade någon idrott på morgonen utan att vi började vid mentorstiden och att vi sedan skulle ha bad på coachtiden.
Men sedan så kommer Linda och Anna och säger att Viktoria har pratat med Bella och hon har sagt att vi slutar 13.40 (när mentorstiden skulle börjat).
Jag bestämde mig imorse för att skicka iväg ett litet mejl till Bella, Hanna och Dragan för att fråga när vi börjar med mentorstid respektive bad.
Bella säger då att vi inte har någon mentorstid utan bara har bad som börjar 14.00. Dragan och Hanna säger samma sak.
Och varför kunde de inte skrivit ut det på progress i fredags, så alla kunde se det? Tror faktiskt att det inte kommer vara så många på badet ;)
Iaf, det jag skulle skriva igentligen var att Anna och jag ska ta tillfället i akt och åka in till stan och kolla lite. Jag ska hitta något till Erik, eftersom det trotsallt är alla hjärtansdag idag :D
(ah, har glömt lite såhär hur man gör att texten inte ser ut sådär, ihop alltså. Fan vad jobbigt det blir att läsa, men men...)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR