Brev

Modermin - Erik ska hjälpa Gustav i Marby med att gräva fram kopplingar eller vad det nu var. Skulle tyldigen vara en besiktning där snart :) Och så får han ju mer cash än vanligt ;)
Sitter och skriver ihop ett "litet" brev till vår kära rektor angående svenskan, Dragan och miljöprojektet. Lite annat kommer säkert komma upp med tiden. Har i skrivande stund skrivit 256 ord och inte ens kommit halvvägs!
LINDA - jag tänkte skicka dokumentet till dig på din mejl sen. Så kan du läsa, om du vill förstås! Tänkte om du ville lägga till något eller så medan jag ändå är igång med att ta ut alla mina aggressioner på tangenterna.
Du kan ju skicka iväg en kommentar om du ser det här ;)

♥Söt blogg =D♥

♥Kommentera gärna min blogg också =)♥

Kolla in våran blogg och se vem jag har gjort om!

La´mama

Jag vill också läsa "brevet du skriver". När skulle Erik göra det där jobbet då?

Linda

Gör gärna det. : ) Men skriv inte med mitt namn på når jag inte sett är du snäll. : )




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR