rubriken

Igår så gjorde jag och Erik inte mycket annat än att spelade från klockan 12:00 till klockan 01:20 - då blev det dusch, nattmacka och sängen!
Idag gick jag upp klockan  20 i 10 och åt frulle innan mamma kom och hämtade mig klockan 20 i 11.
Vi åkte till IKANO och köpte julklappar till Linnea, mormor och Erik. 
Linnea och Johan var i Norrköping och köpte julklappar till mamma, pappa, Peter och Anneli - så nu är alla julklappar inhandlade!

Nu ska vi fortsätta att pynta granen här hemma, den är så underbart stilig att jag kanske till och med vågar lägga upp en bild på den någon gång!
La´mama

Klart vi vill se en bild på den granna granen!! Helst innan katterna har vält den ;))

Tack för en bra julklappshandlardag!!

Puss o kram <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR