Mellandagsrea // kalkon

hähä, gillar mina rubriker de senaste dagarna....

Imorse gick vi upp i ottan för att vara i IKANO till 9, vi gick till Scorette och skulle byta mina skor, men det fanns inga 37'or. Så det fick bli ett par varma sulor i dem istället! Sen gick vi till kicks och Erik köpte en parfym.
Drog en sväng till Expert och Elgiganten och kollade på bänkdiskmaskin - vi hittade en tillsist på siba! 
Det var lite krångel när Erik skulle få in den i ett skåp, så nu äre lite katastrof överallt tycker jag, men jag vänjer mig väl!

Vid halv 2 så åkte vi mot Linghem - handlade, åt kalkon med Gittan, Lennart och massa annat folk. Vid 7 var vi hemma.

Juste, Oboy är en riktig dumkisse! Inatt har han tuggat på mina fötter och jamat som tusan, rivit mig på armen så det blev 3 "hål" typ.. Och så när Erik kom ur duschen så bad han mig komma ut till köket - det låg brödbitar ÖVERALLT. Då hade Erik missat att lägga in brödet i skafferiet, men 11 av 30 bröd klarade sig hyfsat!


en bild från 2 år sedan, på en praktikhäst - sadeln hade åkt fram liiite granna (tjockemaaaaaaagen!)
La´mama

Bra att det blev bra med sulor :)

Hoppas du vänjer dig vid ommöbleringen i köksskåpen. Tur att det inte är värre katastrofer som inträffar ;)) Tur att ni har kissarna...så ni inte slöar till där hemma ;) Puss o kram!! <3

Vad ska du göra på nyår? :)

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig?

Kram

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

önskar dig ett gott nytt år & att 2012 blir ett toppen år för dig ! ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR