God Jul! // Julklappar

På morgonen så delade vi ut 6 julklappar - två till mig, två till Erik och två till katterna. (tar allt i en lista sen, vad vi fick och så)
Vid halv 12 så var vi klädda, Erik i sina julklappar och jag i min klänning. Vi for till blomsterlandet och köpte en blomma till värdarna, eeeehh... Sen efter 2 någongång så blev det matdags, och vid 3 blidde det självklart Kalle Anka!
Sen fika och leka med småkusinerna tills tomten kom på ett hastigt besök. Sixten blev väldigt glad över sitt Hello Kitty bäddset! Julklappsutdelning, maaaaassa julklappar var det!
Sen vid 8 så blev det gröt och skynda hem till kissekatterna!

Eriks julklappar:
- En stavmixer med massa tillbehör
- En lampa med ett extra skärmöverdrag (från mig)
- Saxar
- Kalsonger (från mig)
- En "farfarströja" (från mig)
- En duk
- Marsipangris

Katternas julklappar:
- Två aktiveringsbollar
- En "gott & blandat"-påse, olika sorters leksaker i den.

Min julstrumpa:
- Marabou chokladkaka, daim
- Hårtoning!

Mina julklappar:
- Björn Borg parfym, grön (från Erik)
- The Sims Pets (från Erik)
- Björn Borg parfym, röd 
- Alien parfym (från Erik)
- Ljuslykta + dekoration
- 4 par örhängen
- Hårinpackning
- Bodylotion
- Kängor från Vagabond (som jag dock måste byta till en storlek mindre, hoppas att de finns kvar!)

- En bok "Om inte nu så när", tror jag ska lämna tillbaka den eller så.
- Träningstights
- Tränings t-shirt
- Mustasch biljett (från Erik)

Jaa, det var nog allt det! Imorn blire att åka till farmor och till Per och Lillian.

Hare bra!
La´mama

Tack för igår och god fortsättning!

En mysig julafton hade vi, det var kul att Erik kunde vara med också ! :) Bra att du blev nöjd med dina klappar. Det blev jag med!! Tack så mycket <3

Puss o kram!! :))

Det var inte dåligt med julklappar! Nu har du också plötsligt 3 parfymer med! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR