fikadag!

Torsdag - åkte bland annat på studiebesök.
Fredag - typ sådär ingenting..
Helgen - chill typ! Åkte till stan en snabbis på lördagen.

Igår så vare matte = chill, engelska = film, biologi = svampgenomgång. Kissarna mådde sådär hela dagen, ville typ inte äta och så (Eller Oboy tryckte väl i sig sisodär 3-5 skinkskivor!)

Idag så fikade vi på svenskan, sa hej till nya svenska läraren Amanda och sa hejdå till Mimi ):
På biologin gjorde vi typ inte så mycket speciellt på förmiddagen, men efter lunch fikade vi och fick en uppgift.
Vi fick sluta tidigare från biologin, och då bestämde sig de andra för att flytta fram sin mattelektion, så jag var med på den i typ 35 minuter - och fikade ^^
Klockan 2 hade jag prov. Gick bra i 20 minuter, sen fastnade jag på en uppgift tills 10 i 3 - blev sur och gick då!

Imorn äre växtkunskapsprov som jag ska plugga lite på, efter min sköna, varma dusch!


uppgiften som jag fastnade på - man ska ta reda på hur lång sträckan "x" är..

Gillar din blogg! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR