BIKBOK's JEANSVECKA!

Idag så åkte jag och Erik in till Ikano, snurrade runt på JC en stund för att kolla svarta jeans till mig. Men de tajtaste jag kunde hitta var aspöse nere vid vaderna. Grr...
Iaf så var vi påväg till Gina när vi istället går in på Bikbok. Direkt så haffar jag ett par svarta jeans och springer mot provrummen! Okej, inte riktigt, men nästan! 
Och gissa! De sitter som en smäck!
När jag sedan står i kön till kassan så frågar hon (en väldigt hetsig kassabrud) om jag missat deras stoooora erbjudande. Tydligen!
Om man köper för över 500 kr så får man ett gratis plagg. Eller ah, det får minst kosta 199kr. Iaf så jagade jag rätt på en mösetröja också. Och så köpte jag ytterligare ett paket med 10 snoddar och ett paket med hårnålar. Och vips så fick man en present också! Som innehöll nagelack, hårnålar och tights.


(fast svart)

Om jag skulle köpt allt i påsen utan erbjudande skulle det kostat 863kr. Men nu betalade jag ju bara för jeansen (499) och hårnålarna och snoddarna (som kostade 19kr ihop istället för styck!)

BAJ!
Anonym

Fina fynd !!! :)

Kramizar!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR