Tidig morgon & städning

Igår så åkte Erik och jag hem till mamma och åt. Erik fick massage av Linnea och mor också ^^

I morse så åkte jag med Erik, vi åkte hemifrån mamma efter 05:00 ;D Han släppte av mig här och jag gick in och somnade om :D
På 8 timmar hann jag alltså med:
  • Sova i två olika städer (och två olika sängar)
  • Se en jäääättestor måne, som också lös jättestarkt
  • Se hela solens uppgång
Jag vaknade vid 10 och gick upp strax efter 11.
Nu har jag ätit och ska sätta igång med städningen:
  • Fixa tvätten
  • Ta bort lakanen
  • Diska
  • Damma
  • Dammsuga
  • Bädda
  • Fixa soptunnan
Kan ju också säga att det är 20 grader i skuggan ute på balkongen, vill sola men det går inte så bra om man är blek som ett lakan och bor på ett sånt här ställe ;)
La´mama

Byxorna är jätte fina, måste va riktigt sköna idag när det varit varmt. Det måste kännas som den här dagen varit lång om man tänker på hur mycket du hunnit med:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR