Stanrunda

Efter en relativt kort skoldag så slutade jag 12:55. Bussade hem till Erik, åt och sedan skjutsade han mig till stationen.
Gick av vid Kimstad och gick och mötte bila och mor ;) (eller tvärtom? :D) Sen så åkte vi hem, hämtade Daniel och Linnea. Brummäh in till NÖRRKÖPING och sprang in teh Hårboa ;) (nae, nu slutar jag med talspråket ;))
Jag bytte ut mina läkörhängen till riktiga. Blev ett par mellanstora pärlor, SNYGGT! Linnea fångade mod och tog ett hål i ena örat, blek om nosen blidde hon och Daniel sprang och köpte Cola.
Eftere så rannte vi runt på stan lite, hähä. Köpte en hårddisk till Erik och moi, WD 360G för 499 :D Hittade h&m-braxorna som jag trånat efter när Skopunkten-reklamen hoppat upp på tvrutan:
199:- BARA!!!! :O
Asmöse material såhär till sommarn!
Kollade även på klackar, men de var för stora :(

Nu så sitter jag i soffan och ska väl gå ut och ha lite film- och OTH-marathon!

CIAO
cammie

fina




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR