LOVET

Söndag - Jag och Erik åkte hem till mamma för att snylta massage och mat :D Äh... sen så sov vi.

Måndag - Jag åkte med Erik hem till Erik när han skulle till jobbet. Vilket var sisodär runt 5 på morgonen :D Jag städade lägenheten efter att jag tagit en liten powernap!

Tisdag -
Jag åkte till Norrköping för att bli upphämtad av mor, Linnea och Maria. Vi gick på stan en svänga och jag fick med mig ett kortetui hem! På kvällen kollade jag på film medan Daniel och Linnea sov i en soffa...

Onsdag - Daniel skjutsade in Linnea och mig till stan för jag skulle tona och färga håret hos Madde. Eftere så kom mor, Lollo och Maria och hämtade oss, vi åkte till Halvars :D Mor skjutsade mig till pendeln och jag åkte hem till Erik.

Torsdag - Vi åkte hem till Per och Lillian på påskmat :)

Fredag - Efter att ha tvättat bilen hos Gittan (som inte var hemma) så åkte vi hem till mamma och gjorde pannkakor.

Lördag - Åkte till Elmia med Emma, Rickard, Tobbe, Rajken, Larsson och nåra flera. Stannade tills polisen stängt av halva Jönköping (åkte hem runt 12 på natten). Erik kollade på en Audi S6 när han ändå var i Jönköping också.

Söndag - Åkte till farmor vid 1 på påskmat. Vi var: Anneli, pappa, Göran, Johan, Daniel, Linnea, Erik och jag. Erik skjutsade upp mig till pappa. Jag klappade på min häst och fixade moppen, som jag sedan brummade hem till mor på.

Måndag - Hade jättetråkigt. Linnea och jag tog mopparna till mormor och hälsade på, fick lite mat också. Sen så åkte Erik och jag till Per och Lillian för att Per skulle skriva på ett papper och vi fick lite mat.
Handlade och slappade.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR