Sverige Demokraterna

Valet var igår.
Och direkt när resultatet kom så började alla prata om hur dåligt det var att SD kom in i regerigen. OCH?!
Alla hatar SD bara för att de tror att de kommer kasta ut alla utlänningar på direkten. De kommer troligen inte få något igenom utan bara bli nerröstade. Så varför lägga ner massa tid på att tjaffsa om det?
SD, tycker jag, är ett relativt bra parti om de hade något mera att komma med. För deras politik handlar om:

- skärpa intagningen av invandrare
- "hjälpa" pensionärer/äldreomsorg
- kriminalvård

De borde ha något mer att komma med, som tex skatter. För det är folk tydligen mer intresserade av än om vi får ut lite pengar när vi är gamla och ska betala massor med medicin.
Och om kriminalvården så är det mest om någon invandrare skulle göra något så blir han/hon utvisad. Det tycker jag är bra för att de är här för att de ska ha det bättre. Och då äre ju inte alls meningen att de kan komma hit och skada andra eller göra något annat olagligt.
Jag är inte rasist, utan jag gillar bara inte folk som kommer hit och tror att de kan göra vadsomhelst bara för att de inte är hotade längre. Leva på socialbidrag. Nytt land, nya möjligheter - det kan betyda två helt skilda saker.
1. Man är duktig, de flesta läser upp betygen och blir ex. läkare.
2. Man blir värsting, kanske mått dåligt över det som varit i det andra landet?

SD vill ha kvar Sveriges traditioner, de vill att Sverige ska fortsätta vara svenskt.

Tillslut, JAG ÄR INTE RASIST. Kände för att skriva det med Caps Lock? Jag gillar de invandrare som är snälla mot mig (ofc, samma med svennar asså ;D). Man kan ju inte gilla någon som är dum mot en. Alla i skolan är ashärliga och man blir så glad av dom ((:
Och NU upptäckte jag att jag som skulle skrivit om SD's politik bara skrev om SD's invandrarpolitik xD

Men SD handlar inte bara om invandrare, det är mer än så! 

typ asosammanhängande text, men det är för att jag har ont i huvet. glömmer bort allt jag ska skriva efter 1 sek. xD

HEDÅ FOLKET!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR