Tvisturpånken...

Igår åkte jag upp till pappa. Vi tog in  Tvistur - som knappt kunde gå och Njála för att kolla hovarna. Det visade sig att Tvistur har röta i alla hovarna :(
När de var utsläppa igen så bar vi över sadelhängare och sådant i kylrummet, som numera är en sadelkammare.

När jag åkte hem till mor igen nördade jag Pettsson och Findus och Mucklornas värld :D

Idag åkte jag upp till pappa igen, Anneli, jag och Linnea red en liten svänga. Det blev mest skritt, men ingen är gladare än mig eftersom jag då inte kommer få så mycket träningsvärk :D
Sen så hämtade jag och Linnea Dropi och Tvistur för att kolla hovarna. Tvistur kunde gå, tillochmed springa. Anneli satte i nya papperstussar och verkade sedan Dropi. Jag ryktade Tvistur, som stod stilla så fint :D Sen jobbade Anneli Dropi lite i korallen medan jag och Linnea hämtade Njála och Zoega. Sen så släppte vi in hela gänget till de andra, mycket spring ^^

Efter maten så krattade jag och Linnea löv. Fan vad jag hatar kastanjen! Pappa kom och hjälpte till med traktorn, som Skott gladeligen fick åka med i ^^

Nu väntar jag på Erik <3

Svar till Linda: Haha, nejdu - Andreas tycker jag ska åka ut på fredag ;)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR