Idol

Angående idol igår, som min mor hade kommenterat, så såg inte vi det utan kollade på film istället. Men jag gick in på tv4'as hemsida och kollade vem som åkt ut. Och blev väldigt glad när jag såg att Elin åkt!! :D
Och idag på morgonen så kollade vi på Jay, Andreas&Olle och Jay&Linneas framträdanden. Även Toves, men hon är ju liksom "professionell" nu.
Jay - ASBRA!!!!!!
Andreas&Olle - passade bra ihop, alltså scenmässigt. Annars suger ju Andreas och Olle gjorde allt bra.
Jay&Linnea - Linnea kunde iiingenting. Jay ägde såklart.

Så, nu kan du kommentera igen La'mama ;)

La´mama

Linnea är skit bra!! Hon kör sitt race, och sjunger as bra! Hon inte så fåfäng som många av dom andra, skönt med en människa som törs vara sej själv i rampljuset. Om jag skulle vara lite fåfäng åt henne, skulle jag köpa henne en ny bh. Det är inte snyggt med tant byst:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR