hände någonting någon gång, ingenting

Idag har jag verkligen inte varit på topp! Imorse var sängen väldigt skön och det var nästan så jag inte kom upp! Men det gjorde jag, och en timma efter det så stod jag och väntade på bussen, som såklart var försenad. Igen.
På Svenskan kollade vi på film, som sög. Jag var jättetrött och mådde allmänt dåligt, men det gick ändå.
Maten var inte något vidare, som vanligt. Och på lunchrasten började jag känna mig väldigt sjuk (jajajajjajajaj, Erik - jag vet att du jobbat när du typ varit dödssjuk!) men jag stannade på Engelskan också. När det var ca 1 timma kvar så gav jag upp typ ^^ Satt och flumma med Marit och Maria.
Sen så sa jag till Linda att jag går hem. Så jag gick och handlade och åkte hem även om det var en tvåtimmars lektion i matte kvar.

Nu sitter jag med jääääävla Index och försöker fatta hur man gör - men icke!

Nåväl, tjing




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR