är stolt över mig själv!

Idag var det afro som stod på idrottsschemat, och jag måste medge att jag var väldigt skeptisk när jag fick reda på att vi skulle ha idrott med två klasser till. Men det blev ändringar och det slutade med att vi var ca 20-30 personer från två olika klasser (min och mp10). Och vi bytte också lärare idag, från Hanna till Bella. Och bella är ju liksom asbra i det hon undervisar så det kunde ju inte bli jättedåligt.
Och nu:
AFRO ÄGER!
mamma, ser du detta?! Läste du precis det här?? Du ser rätt!

Och ja, jag är fortfarande i chock.
jisses...

träningsvärken imorgon lär ju vara härlig menmen, sånt man får tåla. (höhöhö, vad har hänt med mig?)
Linda

Asbra var du! G i idrott blir inget problem. : )

Anonym

Gumman!!! Jag måste erkänna att jag blev chockad. Men va roligt,ja dom säger ju att det finns någon träningsform för alla. Jaha då kanske vi kan gå på afro tillsammans nån gång, det vore kul!! :) Du får visa några afro moves när du kommer hem:):)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR