31 maj

29 maj, lördag - Vid 5 kom Erik, vid 6 kom mormor och Klasse, sedan efter ett tag kom Maria, Lollo och Bertil. Jag fick utav:
Erik - iPod och Paramore skiva
Mormor - byxor + 300kr
Mor&Peter - klocka, tröja + 120kr
Maria&Bertil&Lollo - linne

Erik är för snäll för mig, han skämmer bort mig! Men jag ska iaf ge honom något massajättefint när han fyller år :)

Igår så åkte Erik och jag till MediaMarkt, köpte skydd och laddare till iPoden, gick på 578kr. Sedan åkte vi till Hageby Centrum och lämnade tillbaka tröjan, byxorna och klockan. Tittade även på klocka men hittade ingen jag ville ha :)
Erik övertalade mig att gå in på Ikanohuset, bra gjort av honom tycker jag ♥ Där hittade jag två par shorts (200+180kr) och ett par ascoola skor (250kr). Eller det var han som hittade skorna och ett av shortsen ♥
Sedan åkte vi hem till honom och skulle fixa iPoden, lite strul och efter lite till så åkte vi hem till mor igen. Men han fixade det här och så la vi till maaassor med låtar :)
Erik sov här, och vi somnade vi kanske 12?

Idag så åkte Erik vid halv 6♥ :( Jag gick upp nästan 2 timmar efter det. Skola:
Vett och Etikett dag ><
Vek servetter, arbete, tal, dansa, vett&etikett, lunch och arbete.
Sjuuuukt uttråkad var jag.


Fick också reda på att jag bara har VG i Svenska, hej turkjävel!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR