24 maj

21 maj, fredag - Erik kom, vi fodrade hästarna, åt pizza (jag hamburgare) sedan åkte vi hem till Erik.
22 maj, lördag - vi gick upp lite sådär 10? Fick en spark i ljumsken :( Sen efter ett tag åkte vi till Ekenäs. Kollade på riddarspelen. Träffade Emma och Josse, och vi gick bort till ponnyridningen och träffade Linnea, Emma, Angelica och Martin. Och såklart alla andra små muppar i RIDUM :) Nästan alla iaf. Sedan gick Erik och jag och kollade lite i marknaden. Han hade aldrig sett så många torshammare på samma ställe! Vi skulle köpa mat, aslång kö, och jag skojar inte om jag säger att den var mer än 40 meter lång ^^
Aja, jag köpte 4 spett, varav ett var till Erik. Och han köpte en vildsvinsklämma.
Vi åt, vi satt, vi pratade med Emma och Josse och sedan åkte vi hem.
Lite brända blev vi xD
På kvällen åkte vi till fader min, packade och så åkte vi till mor. Åt glass och gick ut och sov.

23 maj, söndag - Åkte ca 10 till Risinge Kyrka för att kolla på min kusin Marias konfirmation. Fin var hon, lite segt i kyrkan bara. Sen bar det av till Björkåsen för att fira lite. Massa fint fick hon. Erik och jag åkte hem vid typ... 5? "Glassade" och såg på film, sen möste och sen åkte han hem :(

Idag vare skola:
Klassråd - sitta
Svenska - rita Svampbob :D
Matte - sitta
Idrott - vara med på brännboll :o
lunch: konsum
SO - sitta och sen hem
Tyska - hemma

Gick som sagt hem 10 över 1, Linnea också. Mådde inte så bra. Så nu ska jag plugga lite engelska.

just:
Min bränna = ajaj på axlarna och nacken.
Min ljumske = ajaj, svullen och lite blå.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR