helgen!

2 juni, onsdag - skola och lite så, stannade kvar efter skolan och sydde klart klänningen. Så nu ären helt klar!
3 juni, torsdag - Linneas, min och Gesturs födelsedag :D Kom på nu att jag glömde ge Gestur en morot! :( Men det var en totalt onödig dag i skolan så vi fick stanna hemma för pappa :D
Dagen:
Pappa, Skott och Anneli kom upp med syréner kl. 7. Vi åt frukost, städade våra rum och runt 9 började vi tvätta fönster.
5 fönster blev tvättade och 11.15 åkte vi moppe hem till mor. Sedan åkte vi in till stan, Linnea blev "kiropraktiserad" xD Sen gick Linnea och jag på stan, jag köpte en bh som man kan ta av banden på. Linnea köpte maaaassor med saker. Nästan direkt när vi kom hem från stan (runt 4) åkte vi hem till pappa igen. Åkte och handlade och vid 8 kom Erik, pappa började grilla och vi fick öppna paket. Av Linnea&Johan fick jag en t-shirt, randig, röd och med ett ankare på. (Mor hade köpt en likadan till Linnea fast blå xD) och av Eriks mamma fick jag en joggingdress och ett mönstrat linne, asfint :D Och av Erik vet jag inte riktigt vad jag fick ^^
Efter maten öppnade vi paket från Uffe och Margreth; en chokladask till oss båda, men Linnea har godisförbud så allt blir till mig :D :D Av pappa och Anneli fick vi Göta Kanal 3, surprise surprise ^^

4 juni, fredag - Erik försov sig en aning och åkte snabbt. Vår klass 9A åkte tillsammans med 9B till Söderköping. Asbra väder och lite mysigt sådär :) På kvällen, runt 5 någongång kanske, kom Erik och hämtade mig och så åkte vi till Loftahammar. Vi åkte båt, åt grillat och sov :)

5 juni, lördag - gick upp runt 10, åt och åkte sedan ut med båten till en ö. Vi skulle egentligen köpt fisk, men det fanns ingen där så vi fikade istället :) Tror jag och Erik åkte ut och fiskade sen, kallt och äckligt vare >< Sen åt vi. Erik och jag spelade lite spel, vi gick ner och fikade på bryggan, spelade igen och sedan så... Duschade jag, sen till kvällsmaten kom det 4 grannar och åt, de var lite roliga några av dem :) Efter maten åkte Erik och jag runt i Loftahammar och kollade lite. Vi kom tillbaka runt 11 kanske. Sov.

6 juni, söndag - Nationaldagen. Gick upp vid 11, efter frukost åkte vi till golfbanan och Erik slog några bollar. Efter det så åkte vi hem, han badade och sen så åt vi efter att vi solat lite. Efter maten tog jag och Erik en tur med stora båten, han visade mig skärgårdarna och jag fick köra lite >< xD När vi kom tillbaka så började vi packa ihop lite och kanske vid 5 så åkte vi hemåt.
Stannade i lägenheten och sen på donken och sen hemma hos pappa där jag packade och tog moppe. Sen hemma hos mor så gick vi och la oss vid 10 :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR