30 juni

Notiser: igår så "firade" Erik och jag 7 månader♥
Och idag så äre bara en dag kvar tills vi får reda på vilket gymnasium vi kommit in på!

Vi börjar väl om från början och ser vad jag kommer ihåg:
Söndag, 27e - Motade kor från Gesturs rygg tillsammans med Linnea-Viska och Anneli-Mánadis. Sedan red vi runt lite granna.
Måndag, 28e - jag tror att jag bara satt och jäste i solen till klockan 3. Sedan åkte vi in till Himmelstalund och Dyggurs sm's-show-ungdomar blev filmade av TV4 (Linnea blev intervjuad bl.a) och 24nt och Folkbladet skrev lite granna.
http://folkbladet.se/nyheter/norrkoping/artikel.aspx?articleid=5269005
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/norrkoping?videoId=1.1697165
NT's hittar jag inte än ><

Igår, tisdag så var det väldigt varmt. Vi körde hö på kvällen, fast jag hjälpte inte till (a) Och så fick vi besök av William som sov hos oss. På kvällen så red Linnea och jag en sväng, mest i paddocken. Hon på Mánadís och jag på Gestur.

Idag har jag inte gjort så mycket, åkt hem till mor bara.

tjing




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR