21 juni, ridningen

Började med att rida Gestur i paddocken tillsammans med Linnea - Mánadís och Anneli - Aska.
Det gick väldigt bra för Linnea och emellanåt var det inte så bra, så alltså var det mest bra! Fin var hon Mána. Anneli satte pinnar i mina händer när jag skulle trava ^^ Det skulle tydligen hjälpa mig att rama in honom massa, och som det hjälpte! Fy vad fin han kändes! Höjde ryggen massor så att jag knappt kunde rida lätt och krökte på nacken asbra :D Anneli och Linnea sa att han var fin :D Nu ska jag bara klara av det utan pinnar i händerna xd
Aska var riktigt fin hon också i slutet, fint, kraftfullt steg och allt!
Jag testade även tölt, eller jag blev tvingad till det (a) xD Han blev finare allteftersom jag fattade hur man skulle göra :)

Vilopaus för att sedan rida Ljósbrá med Linnea - Viska och Anette - Rakel m. Andri som h.h. (hand häst)
Emma red med oss en bit, hon red på Ganti och hade Pila som h.h. Men sedan vände dem. Emma var lite putt ;)
Men det gick väl sisodär, Ljósbrá var väldigt styrig och gick inte alls att kontrollera emellanåt. Har ju inte ridit så mycket på henne, men det är ju inget att skylla på :) Hon lugnade ner sig liiite ibland, men sedan blev hon pigg och galen igen xD

Jaa, det var allt för mig :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR