15 juni, lektionen

Red för första gången på lääänge:
Jag red på Ljósbrá och LinneaViska. Vi red lektion för Anneli i paddocken. Mycket med att flytta efter skänklarna på volter. Sedan så travade vi och det gick väl hyffsat iaf. Det gick ju inte allt för underbart bra när vi skulle tölta, fick Ljósbrá i grisepass xD Det är en merit ska jag säga. xD 
Men jag kan ju skylla på att jag absolut inte har några muskler kvar efter förra sommaren^^ Inte någonstans. Men tillsist fick jag Ljósbrá i tölt, jag var typ halvdöd efter allt drivande och kramande av tyglar så Anneli lät oss skritta lite innan galoppen.
Och den gick ju asbra, hosthosthosthosthosthost xD Jag vek mig inåt och tappade hela utsidan och usch vad dåligt det var ^^ Åt andra hållet, högervarv tror jag det var, gick det mycket bättre iaf.


Juste
 - Anneli sa att jag måste sätta igång och rida typ 2 till 3 gånger i veckan nu, så att jag är stadig i hand och i kroppen tills Tvistur ska ridas in ^^
Fy vad ostadig jag är asså, jag kände det själv ^^ Satt och vinglade på hästen fan xD
Så nu blir det hårdträning fram till sommarjobbet!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR