5 juli

I fredags, 2 juli, städade jag hela lägenheten. Sedan vid typ 7 så började vi åka neråt. Var väl framme till 9? Åt och sen så sov vi

I lördags åkte vi båt till Grindö och köpte fisk och fikade. Sedan så åkte vi hem och satt på bryggan, badade, fiskade och solade. På kvällen efter kvällsmaten så åkte Erik och jag ut med båten och så fiskade han.

Igår
så hade jag ont i magen först, men det gick över efter ett tag. Vi satt på bryggan, först i skuggan för att vi bränt oss. Men sen så fiskade Erik igen ^^ Han fick några fiskar. Badade gjorde vi också, och plockade svamp en liten stund. Det fanns ju inte så mycket ;D Badade lite till och sen vid 6 så åkte vi hem.
Stannade till i Linköping först, sen i Linghem och kolla till Misse och sen hem till mor. Jag lagade pannkakor, blev till både mig, Erik, Eriks matlåda och Johans matlåda ^^

Idag vaknade vi jätte tidigt, Erik hade inte sovit nått pga värmen, fläkten och myggorna. Halv 6 gick vi in och han åt paj, sen mätte han mitt fönster och så åkte han vid 6.

Tack för en brabrabra helg älskling♥


resten av dagen kommer senare.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR