25 februari, 3 dagar kvar!

Igår åkte jag till pappa.
Sov lite

Idag vaknade jag vid 8?
Gick ut efter ett tag, märkte kalvar och kollade till en annan.
Bytte plats på kor och sånt.
Sedan skottade Anneli och jag bort snö från hästarnas vindskydd.
Fy vad varmt det var !
Sedan, när vi var klara, såg jag en rygg. Stor rygg bakom en lastbil.
Då var det tjuren som var på språng.
Vi motade tillbaka honom och bytte plats på korna igen.
Vi gick in, åt, fikade, kollade på OS-guld.
Jag gick ut och red westernstyle på Gestur (grimma med två grimskaft, endast).

Nu kommer nog mor och hämtar mig snart.

3 FUCKING DAGAR KVAR!
Anonym

jag älskar dig sa otroligt mycket och saknar dig precis lika mycket <3 tänker pa dig varenda sekund som gar <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR