Idol

Ah idol igår då, såg inte alla framträdanden bara det efter nyheterna. Och ja Jay äger ju, men det är ju ingen nyhet ;) Så det var ju underbart att han gick vidare.
Min relation till Minnah suger, så ja. Det sög riktigt hårt att hon gick vidare till final! Hon är ju liksom inget speciellt, hon sjunger (hon har helt ok röst) men hon gör ingenting med låtarna hon får! Det är så lame så finns inte.
Olle var ju liksom asbra på addition, men sen så svalnade han, sjöng falskt och så. Men det är ju för att han har en speciell röst.
Min topp 5:
1. Jay
2. Alice
3. Olle
4. Andreas
5. Minnah
Jay Smith – Black Jesus
Alice Hagenbrant – Samson
Olle Hedberg – The Scientist
La´mama

Jag röstade för att Minnah skulle ta den andra finalplatsen, och det gjorde hon ju:) Alice har jag redan glömt. Skulle fräscha upp minnet med hjälp av länken, men det lyckades inte så bra. Ska fråga Linnea hur man bär sej åt:) Puss o kram /mamma

Ps. egentligen så kunde Idol ha slutat igår, för Jay är ju den solklara vinnaren!! Ds.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR