you crazy thing

Andra dagen på praon.

Kom dit vid klockan nio, sen kom hon.. Carina, Karin? Vetifan vad hon hette, men vi två red ut iaf, hon på Ìsa och jag på rumpvärmaren Hera. Hera var 'pigg' som dom sa (mer het faktiskt) Sen efteråt kom dom ju på att säga att man inte skulle hålla emot, för då blev hon ju ännu piggare. Smart?
Vi åkte tillbaka till huset typ halv 11?
Hon åkte iväg och jag hämtade Eir :D
När jag stod och sadlade kom Irene ut, hon skulle åka till sjukhuset. Vi pratade om imorgon, och kom fram till att jag skulle komma halv nio eftersom Camilla skulle komma och sko 4 hästar.
Red i nästan en timma.
Slutade 12.

Sen åkte jag upp till far, socialade mig med William som goolade lite. Mangi och Tiger var lite söta när de lekte. (Mini kattunge och stor Golden-valp.) Mathias kom vid två för att hämta William och Mangi, då åkte jag också hem.

Nu ska jag leta filmer på någon sida.
Lite bilder:

wille 

supertaggade hästen Eir.

somsagt

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR