watching the stars

Igår blev det plugg, typ matte, tyska och skriva svenska uppsats.
Idag gick jag till skolan, första gången på 5 dagar! Det var kul faktiskt:
Svenska - hade HK genomgång...
Tyska - böjning av verb? :o
Idrott - Micke och jag hade lite kul med matte, och jag typ total dissa honom (a)
Lunch - äckel mat och typ emmax34?
Matte - Elin och jag var äckligtflumma, gjorde fel flera gånger på samma tal.
Rast - kom på att jag var sjukt sockerspeedad av mina halstabletter, och elin och jag hade lite kul
Svenska - uuusch då
Engelska - Annika var typ kul? :o

Nu har jag kommit hem, ätit, tittat på tv, suttit här och ska börja med min heta uppsats typ snart och sen blire ju självklart tyska, matte och engelska.. Askul?
Hoppas på en lika rolig dag imorgon.

ciao


my bby<3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR