this shit

Tredje dagen på praon.

Kom dit halv 9, åkte upp till lilla stallet och skrittade hem på Fala och Spóla - jag red sistnämnda.
Camilla hade inte kommit än, så då tog jag min lilla skogstur på Eir :D
När jag kom tillbaka så höll Camilla på att sko Fala, när hon var klar med henne så fick jag skritta tillbaka henne till lilla stallet.
Birgitta och Irene kom med bilen och så skrittade jag och Irene tillbaka hem på Isa och Hera.
Camilla skodde Spóla och Hera innan det blev mat.
Sedan så gick jag och Irene till hundarna och släppte ut dom små liven :)
När Camilla var klar med Isa så red Irene på Hera och jag red på Isa med Spóla som handhäst.

Efter det fick jag åka hem, och då var klockan 3. Alltså 8.30 - 15.

Nu regnar det ute, och jag ska väl ner och vila min kropp .

ciao




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR