hero?

Första prao-dagen på Klockarfallets Hundhotell:

Kom dit, åkte upp till deras andra stall. Hämtade två ston, en 13 årig och en 4 årig. De hette visst Hera och Ìsa.
Jag red på fyraåringen. Vi var väl ute i en timma eller så.
Åkte tillbaka till huset och själva 'dagiset'. Släppte ut tre dagishundar, varav en blandning med Schäfer och Greyhound. Assöt varen :D
Sen fick jag rida ut ensam på ett sto som gick med föl, fölet var ju inte med förstås ^^ Den jag red på hette Eir, typ 6 år eller nått. Gick som en klocka :D Till salu också, vill ha! :D:D:D

 
Anledningen till toffsen mitt i pannan är att hon hade svullna ögon,
jättetjock pannlugg och lång varen också. Alltså äre Eir på bilden ;)

Efter det fick jag mat, sedan mockade jag i en hage, vindskydd och i stallgången. Åkte hem till pappa klockan två.

Red både Ljósbrá och Gestur där, så 4 hästar har jag ridit idag ;)

trötte Gestur<3

Lille William var också där, så honom fick man underhålla på hög nivå.



imorgon blire ju också prao.. Rida Hera men barbackajord.

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR