candy boy

Idag blidde det att åka moppe till skolan, själv! Klarade mig galant förutom att jag blev rädd för en hackspett som flög 3 meter framför moppen + att jag var nära att repa lacken på en bil som åkte förbi.. (a) Skolan var:
Svenska - satt i biblioteket med Elin och skickade låtar, lämnade in svenska uppsatsen också.
Matte - började på 1.7 'hur stor är sannolikheten?' lättlätt.
Idrott (na, arbete för mig då) - jobbade klart 1.7 med micke.
Lunch - kycklingkebab = en idiotförklarad sofia
SO - föreläsning om Franska revolutionen, skrev antagligen mest av alla elever iaf. 3 sidor!
Tyska - bella och jacke var klockrena?

Sen tog jag moppen hem till mor, för att jag skulle hämta lite saker där (glömde ju självklart jeansen..). När jag skulle åka hjälpte Peter mig att tanka, mätar'n står fortfarande på tom fast det är fullt. Kom igen, Gohliat?! Men när jag kom hit så hämtade jag pållegestur och skulle hoppla lite barbacka på honom. :D Ingen kondis kvar där inte!
Nu blire.. äta, dusch och sen försöka somna och peppa om till en koncentrerad moppetur imorgon.

ciao



the best.♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR