tänk om man kunde skriva ett inlägg i en rubrik..?

Det kan jag nog, bara att jag skriver så mycket ointressant hela tiden. Men sådan är jag.

Praodag:
Kom dit lite sent, mockade och sedan kom Susie, eller Susanne kanske hon heter? Aja, vi red ut iaf. Hon tog Hera och jag tog Isa.
Kom tillbaka vid halv tolv, och då så åkte jag hem.
Alltså typ 9.05 - 11.45

Åt och duschade hemma, sen åkte jag och fader in till Vrinnevi. Letade runt ett tag till vi hittade rätt och sedan fick jag bara vänta i 5 minuter tills Konstantinos Roussos (!!!!!!!) kom ut och hämtade mig.
Han tittade lite och efter mycker kom vi fram till det att jag skulle fortsätta med någon nässpray och sedan om en månad komma tillbaka och göra prick-test och något annat test.

Efter det åkte vi in till Östergyllen och sedan till Jula, och sist Konsum.

nu ska jag fodra hästar.

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR