stor käft och jävligt blind

Vaknade liksom 9 och hade jävligt ont i revbenen och knät, så jag låg kvar till typ halv 12.
Åt och sedan vid 2 kom mormor och hämtade mig och Linnea. Vi åkte till Nyhem och hämtade upp Maria, sedan åkte vi in till stan.
Vi tittade på bh till Maria till en början, sedan gick vi även till vero moda. Hittade massor med fint asså.
Men lite dyrt.. Sen gick vi till Bodyline och tittade och sedan fikade vi.
Sedan kläckte Linnea ur sig att det fanns ju en till Veromoda, så dit gick vi. Och sedan upp och köpa linnen på övre plan också.
Nu har jag kommit hem med från vero moda:

1par jeansleggings 249:-
1 aprikost linne som det står 'Rock 'n'' på, vet inte vare kosta
1 grönblått linne
1 svart tjocktröja

nu ska jag äta, matteplugga och housetitta och duscha någon gång därimellan.

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR