just go, go away

Igår - Elin och jag stod i cafeterian, hon äger verkligen på att värma gorbys piroger xD
Idag - pappa trodde att jag gick in i dörren i morse för att jag råkade dunka den i bordet, men det skulle inte ha förvånat mig om jag hade gjort det heller xD
Syslöjd - komma försent för att moppen dog så att linnea var tvungen att skjutsa mig. Annars virka.
NOlab - 'labba', jättekul...
Lunch - haha, linneas näsa är kuling (;
NO - tråk

Sen åka hem och digga musik bakom Linnea :D
Och sedan ta klockrena bilder på Linnea vid bordet!

ciao



lite så här sen update (det är den 22 juni 2010) men jag ville bara skriva att det var just "igår" (den 16 november) som jag fick Eriks nummer utav Linnea när Elin och jag stod i cafeterian. Ville bara skriva det.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR