Idol, helt galet !

Förra veckan åkte ju Rabih ut, inte kule !
Idag var det helt jättebra!
Erik tog ju låten och, njå... Han och Robbie gör den väl lika bra. Men han var otroligt great!
Eddie tycker jag sedan länge att han ska ut, han har inte utvecklats något... Men bättre än förra gången, dock kunde han valt bättre låt.
Reza.. Vad tyckte jag om henne ? Hon mååååååste verkligen lära sig bättre engelska och att artikulera mer, så njae, sista gången var hon faktsikt bättre mot slutet.
Calle, denna underbart roliga människa - toppen !
Tove är ju helt genialisk, får rysningar så fort hon öppnar munnen.
Mariette är ju bra, lite stel - som Calle - men det är inget fel så.

Duetterna var ju bra, Erik och Tove var ju det bästa som kunde hända och detsamma med Mariette och Calle.
Alla fyra var så perfekt!
Eddie och Reza, nej inte alls bra.
Så jag tyckte att det var bra att de två satt löst och att Eddie äntligen åkte ut. Nästa vecka blir det svårare, men jag chansar på att Calle blir den personen...
Tråkigt nog.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR