pain in my ass !

Igår red jag och Anneli en sväng på Viska och Gestur. Sen på kvällen började jag se på Dexter, två avsnitt avverkade - ten to go (;

Idag gick man upp 8, fix med hästar, till Granmyra - lasta ur och i hästar, ujuj - sen fara till Himmelstalund.
Flisan och jag red efter Camilla och Karin. Började på dressyrbanan men volter i trav - jag alltså - sen lite tölt. Efter ett tag gick vi ut på ovalbanan och Flisan började öva på lätt T2, såg oerhört bra ut ! Sen kom jag in och skulle träna femgång, eller Fredrik satte ju upp och skulle visa hur det ska gå till. Han tyckte att högervarv var lättast.. För mig gick det nog ganska bra ändå.. ^^

Efter några grupper till, lunch, Filip och Frida's hemkomst och ännu några grupper, var det Felicia's och min tur igen =)
Började på ovalen direkt med att Fredrik satte utt och tog några varv pass, tölt, galopp och allt vad det nu var. Sen skulle jag göra samma. Gick mycket bättre än första gången och självklart - för onödighetens skull - skulle det vara vänstervarv som var lättast den här gången.. För Flisan gick det nog också bra, såg bra ut iaf ^^

Hem, ljuva hem - Frakki, Felicia och hennes pappa tog med sig vår transport till Granmyra - bara för att mina intressesmurfar gillar sådan info (;

Nu har jag duschat och sitter här helt ensam och ska väl ut på ostadiga ben och fodra hästar och leta efter sjukling =)


hadä





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR