Lag-SM, fredag

Jag känner bara för att skriva om en dag i taget, så varje dag får bli ett eget litet inlägg xd

Nåväl, jag kom iaf in till Himmelstalund runt 11. Stod i Inchecknings- hur länge som helst med Emilia. Och sedan stod jag i veterinärbesiktnings- hur länge som helst.
Det var ju trail, flagglopp och enmanna show den dagen. Jag och Filip hade trail och Emilia hade flagglopp och enmanna show.
Trailen gick inte alls bra, och jag slutade på en 9'de plats med 6.40 som poäng. Tekla som vann fick 8.20, och hon hade då 8.80 i uttagningen. En aning sämre än mina 9.80 på uttagningen..
Filip fick 5.40 och 11'e placering.
Juste, när jag var på den 2'a stationen (fanns nio totalt) gick ena sadelstroppen av, och man kan säga att den andra också gick av. Så sadeln satt helt lös när jag red omkring där inne på trail-banan. ^^

För Emilia gick det inte så jättebra i flaggloppet, ingen tid - ingen placering.
Men på enmannashowen gick det mycket bättre, med temat 'Lucky Look' kom hon 3'a med 7.57 poäng. (:

På kvällen satt vi inne i partyvagnen och pratade och spelade lite smsroulette, inte kuul xd


tjosan, nu kommer resten någongång under dagen eller så. (;





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR